Jelikož dělám v oboru, tak mi tato škola byla obrovským přínosem hlavně v oblasti automobilové techniky, kde se člověk doslechl spoustu věcí, které byly relativně nové na trhu, v oblasti diagnostických nástrojů (Bosch) a různé měřící techniky (použití osciloscopu).

Velkým přínosem je také praktická část učiva v „dílnách“, kde jsem si tyto nástroje mohl osahat a řešit reálné problémy přímo na vozidle. To považuji za obrovskou zkušenost. Samozřejmostí je teoretická znalost jednotlivých systému ve voze, které jsem se v této škole naučil.

Jednoduše pokud se má něco analyzovat, musí se vědět jak to funguje. Po škole jsem nastoupil jako diagnostik do autorizovaného servisu VW, kde jsem tyto znalosti dále uplatňoval.

Poté jsem se dostal do technologického centra (vývoj) v Mladé Boleslavi, kde jsem se seznámil s dalšími diagnostickými nástroji (ODIS) a hlavně jsem se tam naučil pracovat s analýzátorem datové sběrnice CAN BUS (Vector ­ CANoe). O CANu už jsem něco věděl ze školy.

Dnes pracuji jako Elektrokonstruktér ­ CAN v Tatře v Kopřivnici na projektech, které vedou převážně k aplikaci CANu do vozidel Tatra.